pralniakrakow.pl

Pod tym adresem internetowym (pralniakrakow.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane serwisy znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze fraz kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, fryzjer Kraków. Tego typu domeny znacznie prościej zapamiętać, a serwisy z takimi nazwami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem adresu dla siebie? Jak możecie mi pomóc?

Napisz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wynajdziemy na pewno stosowną domenę, zawierającą najlepsze słowa klucze. Tylko napisz do nas!


3. Posiadam już stronę swojej firmy, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Płacisz tylko miesięczny czynsz za stronęWWW, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny abonament.


5. Jak piszecie teksty dla serwisów klientów?

Najważniejszym serwisu są jej treści, a właściwie ich struktura i język. By zatem napisać teksty, musimy mieć jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób wynajdziemy sprawy, które zainteresują potencjalnych klientów. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztę zrobimy samodzielnie: tworzymy treści, by były interesujące dla klientów, ale i realizowały wymogi optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy treści dopasowane do stylu Twojej firmy, walory marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach zdjęcia?

Stosujemy ilustracje z profesjonalnych internetowych baz zdjęć. Naturalnie możesz przekazać nam swoje ilustracje, jeśli masz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w wykonanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientom wykonaną przez nasz zespół stronę z prośbą o zaakceptowanie. Masz 10 dni roboczych na przesłanie wszelkich zmian. Za darmo naniesiemy zmiany serwis.


8. Dla kogo jest adresowana propozycja?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych odbiorców stanowią także lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa zazwyczaj potrzebują pomocy w markeitngu, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Zleceniodawca może posiadać inny adres swojego serwisu, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway musi być abonentem nazwy serwisu.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, można. Chętnie wyjaśnimy, jak to bezproblemowo zrealizować.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za pisanie treści na strony internetowe dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od tworzenia tekstów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz zmiany na swoim serwisie internetowym, napisz zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!